dimarts, 17 de maig del 2016

ESTIU

Bon dia! Com duis el matí? Jo beníssim!

Comença a fer calor i aixó vol dir que l'estiu ja està apunt d'arribar. Temps de começar a dur maniga curta, calçons curts i sabates més fresques. No se vosaltres, però jo ja fris molt d'acabar les classes i poder disfrutar d'un estiu ben merescut. Vull vespres a la fresca de no saber en quin dia em trob, poder anar a la platja, poder passar més temps amb les amigues i amb la família i lo que més enyor i vull que arribin ja són les verbenes! Que m'agrada de molt anar de festa!!

Aquí us deix una cançó que a les meves amigues i a jo ens recorda molt a l'estiu passat. Ens encantava i no l'aturaven de posar a cada festa i verbena que anavem i nosaltres la ballavem com a loques!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada